Satysfakcja pacjentów:
Rodzaje soczewek Zabiegi refundowane przez NFZ Poznaj nas lepiej Chcę zamówić wizytę

Z cyklu "Ludzie listy piszą"
22.08.2016

Z cyklu

Niepokój przed operacją prawdopodobnie towarzyszy każdemu pacjentowi. 
Wiemy o tym, dlatego nasz personel robi wszystko, aby go zminimalizować.

Pierwszym krokiem do uzyskania poczucia bezpieczeństwa przez Pacjenta, jest dokładne wyjaśnienie na czym polega zabieg, jak przebiega i jak długo potrwa, drugim to ciepły uśmiech, serdeczność i pogodna, rodzinna atmosfera.


Jak widać na podstawie fragmentu listu Pana Bazarnickiego – ta metoda sprawdza się na medal.

Upłynęły dwa miesiące jak dokonano u mnie operacji zaćmy.

Dotąd nie ma żadnych powikłań a widzenie znacznie się poprawiło. Z pobytu w waszej Klinice odniosłem bardzo dobre wrażenie, ale w stresie pooperacyjnym zapomniałem dokonać wpisu w specjalnej książce uwag, która znajduje się w recepcji.

Czynię to teraz listownie, aby powiedzieć, co mi się u Was bardzo podobało.

Już na wejściu do Kliniki panie z recepcji witają pacjenta miłym uśmiechem i sprawują nad nim odczuwalna opiekę, do chwili przekazania w ręce pielęgniarek, które znów kierują pacjenta na odpowiednie badanie lub do lekarza. Z zainteresowaniem i podziwem obserwowałem pracę pielęgniarki przygotowującej pacjentów do zabiegu. Pani ta obsługiwała jednocześnie kilka osób w sposób płynny, nie siadając nawet na chwilę przy biurku. Mimo ciągłości w zajęciach, a z pewnością i zmęczenia, znajdowała jeszcze czas, aby każdemu z oczekujących powiedzieć coś miłego, obdarzyć uśmiechem i dodać otuchy, a poczęstunek słodyczami dopełnił tych miłych gestów.

Cały personel administracyjny i pielęgniarski tworzy w Klinice miłą atmosferę, co pozwala pacjentom zapomnieć o napięciu i stresie.

Pracy zespołu operacyjnego nie komentuję, gdyż mając przykrytą twarz nie mogłem dokonać żadnych obserwacji. Skoro jednak dobrze widzę, to znaczy, że i końcowy etap pracy klinicznej jest też na wysokim poziomie, a obdarowanie pacjenta pamiątkowym zdjęciem, będzie miłym wspomnieniem z pobytu u Was.

Dziękuję i pozdrawiam wszystkich oraz życzę dalszych osiągnięć w pracy.

Z poważaniem

Janusz Bazarnicki 

 List pacjenta


Platební karty
Názory pacientů
Doporučeno pacienty
duzy
mediraty
Pobrać nowości infoform Podaj swój email.
Pro ukončení odběru novinek zadejte Váš email znovu do stejného políčka.
Znajdz nas na: Facebook Google
Pomóżcie nam Państwo udoskonalić naszą opiekę. Wyślijcie swoje uwagi bezpośrednio do dyrektora eMail: kocian(małpa)neovize.cz

Oszczędzaj czas i pieniądze. Masz pytanie, chcesz zamówić wizytę lub doradzić? Wpisz swoje dane kontaktowe a my oddzwonimy do ciebie.

Zadzwoń do mnie Česká verze stránek icocs icocs icoen icode