Satysfakcja pacjentów:
Rodzaje soczewek Zabiegi refundowane przez NFZ Poznaj nas lepiej Chcę zamówić wizytę

20 rzeczy, które zaskoczą Was w NeoVize
24.11.2016

20 rzeczy, które zaskoczą Was w NeoVize

20 rzeczy, które zaskoczą Was w NeoVize

Życzliwość. Już od progu Pacjenci i osoby im towarzyszące witani są przez uśmiechnięty i życzliwy personel. Każdy Pacjent cierpliwie i szczegółowo informowany jest o procedurze medycznej i administracyjnej, związanych z refundacją z NFZ.

Bez barier. Zarówno recepcjonistki odbierające telefony, jak i personel medyczny porozumiewają się z Pacjentami po polsku.

Bez pośredników. Dzięki temu, że nie istnieje bariera językowa, Pacjenci nie muszą już szukać pośredników w załatwieniu operacji za granicą, a co za tym idzie, nie muszą za to płacić.

Troskliwość. Ze względu na wiek Pacjentów wyjaśnianie i omawianie badań, a także ustalanie terminu zabiegu i innych szczegółów operacji odbywa się w recepcji na siedząco. Każdy z Pacjentów może liczyć na szczegółowe informacje dotyczące procedury medycznej i administracyjnej, związanych z refundacją z NFZ.

Opieka. Przez cały czas pobytu Pacjenta w klinice zajmuje się nim jedna i ta sama pielęgniarka, towarzysząc mu w trakcie badań i konsultacji medycznych. Na bieżąco informuje, tłumaczy i odpowiada na pytania Pacjenta.

Odpowiedzialność. Nie narażamy zdrowia Pacjenta, wykonując operację tego samego dnia co badania kwalifikujące do niej. Taka praktyka jest nieodpowiedzialna i naraża Pacjenta w podeszłym wieku na niebezpieczne dla zdrowia obciążenia.

Oszczędność. Badanie kwalifikacyjne kosztuje 210 złotych, ale kwota ta jest odliczana od ceny zabiegu, zatem tak naprawdę Pacjent wykonuje je za darmo. Podobnie jak badanie kontrolne po zabiegu.

Technologia XXI wieku. Klinika wyposażona jest w najnowocześniejszy sprzęt medyczny, który m.in. pomaga w wykryciu chorób oczu mogących stanowić przeciwskazanie do zabiegu usunięcia zaćmy.

Bezpieczeństwo. Bezpieczeństwo Pacjenta jest naszym priorytetem, dlatego do badania kwalifikującego do operacji podchodzimy bardzo poważnie. Przeprowadzane jest skrupulatnie, by wykryć ewentualne choroby mogące stanowić zagrożenie dla zdrowia czy życia Pacjenta podczas zabiegu.

Nie kupujesz kota w worku. Klinika korzysta wyłącznie z certyfikowanych soczewek wiodących koncernów Alcon i Zeiss. Każda soczewka zamawiana jest indywidualnie i posiada certyfikat, który dołączany jest do dokumentacji wydawanej Pacjentowi.

Sam decydujesz, jaką soczewkę wybierasz. W oparciu o badania oraz wywiad z Pacjentem lekarz proponuje kilka opcji jednoczesnego leczenia zaćmy i występujących wad refrakcji. Wybór zawsze należy do Pacjenta.

Zwrot kosztów. Zabieg usunięcia zaćmy w naszej klinice jest refundowany przez NFZ w wysokości ok. 2100 złotych za jedno oko.

Kompleksowość. W przeciwieństwie do refundowanych zabiegów w Polsce u nas Pacjenci mogą jednocześnie z zaćmą skorygować występujące wady refrakcji.

Szybkość. W naszej klinice zabieg usunięcia zaćmy przebiega w warunkach ambulatoryjnych, co oznacza, że Pacjent znieczulany jest miejscowo i w tym samym dniu wraca do domu.

W najlepszych rękach. Naszych Pacjentów oddajemy w ręce najbardziej doświadczonych chirurgów okulistów.

Komplet dokumentów dla NFZ. Każdy z Pacjentów może liczyć na nieodpłatną pomoc w zgromadzeniu dokumentów potrzebnych do uzyskania refundacji z NFZ.

Opieka po operacji. Nasza klinika gwarantuje Pacjentom opiekę zarówno przed zabiegiem, jak i po jego wykonaniu. Oprócz badania kontrolnego, wykonywanego drugiego dnia po operacji, Pacjenci w każdej chwili mogą umówić się na dodatkową konsultację z naszymi lekarzami.

Dogodny dojazd. Cieszyńska placówka międzynarodowej sieci Klinik Okulistycznych NeoVize powstała z myślą o Pacjentach z Polski – stąd jej wyjątkowa lokalizacja. Nasza Klinika położona jest kilkaset metrów od granicznego mostu łączącego polski i czeski Cieszyn.

Opinie, które możesz zweryfikować. Od momentu powstania cieszyńskiej filii NeoVize z naszych usług skorzystało blisko 4000 Pacjentów. Z ich opiniami, a także wrażeniami z operacji można zapoznać się na stronie Kliniki w zakładce „Nasi pacjenci”. U nas nie znajdą Państwo sprefabrykowanych opinii opatrzonych fotografiami pochodzącymi z banku zdjęć. Każda z cytowanych osób jest podpisana imieniem i nazwiskiem oraz zgodziła się na sfotografowanie.

Stały kontakt z Pacjentem. W NeoVize kontakt z Pacjentem nie kończy się dzień po operacji. Nasz personel, zarówno w samej Klinice, jak również udzielając informacji telefonicznie czy na Facebooku, cały czas jest do dyspozycji Pacjentów. Służy radą, pomaga w ewentualnych problemach z NFZ, odpowiada na wszelkie pytania dotyczące zdrowia i higieny oczu.

 

 20 rzeczy, które zaskoczą Was w NeoVize

 

 

 

 


Platební karty
Názory pacientů
Doporučeno pacienty
duzy
mediraty
Pobrać nowości infoform Podaj swój email.
Pro ukončení odběru novinek zadejte Váš email znovu do stejného políčka.
Znajdz nas na: Facebook Google
Pomóżcie nam Państwo udoskonalić naszą opiekę. Wyślijcie swoje uwagi bezpośrednio do dyrektora eMail: kocian(małpa)neovize.cz

Oszczędzaj czas i pieniądze. Masz pytanie, chcesz zamówić wizytę lub doradzić? Wpisz swoje dane kontaktowe a my oddzwonimy do ciebie.

Zadzwoń do mnie Česká verze stránek icocs icocs icoen icode